Visuele identiteit

Visuele identiteit Jongfryske Mienskip

Ontwerp visuele identiteit

Door de Jongfryske Mienskip werden we gevraagd om een nieuwe identiteit (concept + logo) te ontwikkelen. Dit op basis van de drie pijlers Verkennen, Verbinden en Verbreden.

Uitwerking

We hebben het logo in één lijndikte uitgewerkt (Mono Crest) om zodoende een moderne variant van het aloude wapenlogo te creëren. Een logo met een historische knipoog dat strijd uitstraalt. Verkenning en verbinding worden verbeeld door de gespiegelde ruiters te paard (en de lijnen in het logo) en verbreding wordt teruggevonden in de brede variant van het logo.

Over de Jongfryske Mienskip

De Jongfryske Mienskip (afgekort: JFM) is een vereniging die zich inzet voor de gelijkheid van het Friese volk. De Jongfryske Mienskip organiseert activiteiten voor haar leden en geeft vier keer per jaar Nij Frisia (tijdschrift voor Friese strijd en literatuur) uit. De vereniging zet zich ook juridisch in voor de rechten van de Friese minderheid, zowel in Nederland als in Duitsland. De JFM is lid van de Raad van de Friese Beweging.

Bron: Wikipedia

Ontwerp visuele identiteit

Ontwerp visuele identiteit

Ontwerp visuele identiteit

Vorig bericht
Heb je een website? Dit moet je weten over de AVG
Volgend bericht
Wat zijn de belangrijkste online designtrends voor 2022?
Bekijk ook
Menu