• Het was fijn samenwerken met Bakker Ontwerp voor de restyling van het logo en de nieuwe website van C-clus. Duidelijke communicatie, kennis van zaken, vlot reageren op vragen en enorm kundig. We zijn zeer tevreden met het resultaat. Het logo, de huisstijl en de website zijn fris, duidelijk en compact; precies wat we voor ogen hadden.

    Thea Postma (C-clus) en Karin Postma (Karin Postma communicatie en advies)

Maatwerk iconen

maatwerk iconen

ontwerp visitekaartje

C-clus organisatieadvies

De filosofie van C-clus is dat kwaliteitsmanagement regelmatig aandacht verdient. De C van C-clus staat dan ook voor cyclisch. In de cyclus van de opwaartse spiraal bereikt een organisatie namelijk een steeds hoger kwaliteitsniveau. C-clus biedt daarbij graag de helpende hand met organisatieadvies. Dit wordt gedaan door af te stemmen op ontwikkelingen en kwaliteitsaspecten binnen organisaties en bedrijfsprocessen.

Visuele identiteit

Bij de ontwikkeling van de nieuwe visuele identiteit voor C-clus, hebben we vanuit Karin en Thea de volgende (kern)waarden meegekregen: “verbinding, opwaartse spiraal en continue cyclische verbetering.” Deze waarden hebben we binnen het nieuwe beeldmerk op een visuele manier tot uiting gebracht en doorgevoerd in elementen als het visitekaartje en de nieuwe website.

Vertaling naar het web

Aansluitend op deze nieuwe visuele identiteit hebben we de vertaalslag gemaakt naar het web. De nieuwe website maakt gebruik van dezelfde grafische elementen, waarbij we als toevoeging maatwerk (navigatie-)iconen hebben geïmplementeerd.

Fotografie

De fotografie is verzorgd door onze partner Martina Ketelaar.

Bekijk website
Erwin BakkerBekijk case C-clus organisatieadvies