Nieuwe identiteit voor Trainingsstal Uniek

Begin dit jaar werden we door Trainingsstal Uniek (Lelystad) gevraagd om een nieuwe identiteit (concept + logo) te ontwikkelen. Dit op basis van de kernpunten “onderscheidend vermogen (uniek)”, “subtiele kleuren” en “geometrie”.

Elementen en opbouw

De opdracht was om binnen het visuele concept en logo de volgende drie elementen te verwerken:

  • Mens staat centraal,
  • rust & natuur
  • en paarden.

Uitwerking

Door het logo op te bouwen uit overlappende cirkels ontstaat er evenwicht in het totaalbeeld. De drie elementen krijgen op deze manier een eigen plek, waarbij het totaalbeeld rustig (en herkenbaar) blijft:

ontwerp logo identiteit

Erwin BakkerNieuwe identiteit voor Trainingsstal Uniek

Gerelateerde berichten

branding identiteit

Branding Villa Néstor Gran Canaria

De nieuw te openen Bed & Breakfast Villa Néstor bevindt zich in het historische centrum van Ingenio op Gran Canaria. De gevel van het karakteristieke pand uit begin vorige eeuw hebben we als basis gebruikt voor het nieuwe logo.